Kvarglömt ombord

Har du haft otur glömt kvar något ombord på våra fartyg?

Vi är dessvärre inte ansvariga för saker som är kvarglömda eller borttappade, men vi ska göra vad vi kan för att efterlysa dina ägodelar. För att kunna hjälpa dig på bästa sätt ber vi dig fylla i formuläret nedan och sedan skicka det till oss på Royal Caribbean.
Formuläret måste skickas till oss senast två veckor efter avslutad kryssning.

Alla kvarglömda ägodelar/saker som inte har blivit efterlysta/efterfrågade och som inte är märkta med namn skickas till välgörenhetsorganisationer (undantaget smycken, kameror/videokameror, elektronisk utrustning och andra värdefulla ägodelar som skickas till vår Risk Management-avdelning på huvudkontoret i Miami).


Bokningsnummer*
Fartyg*
Avresedatum*
Förnamn*
Efternamn*
Adress*
Postnummer*
Stad*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivning av det du har glömt kvar ombord.
Var glömte du kvar ägodelarna?
Fyllde ni i en Personal Property Report?

Om ja, vänligen skicka den snarast möjligt till: custservice.nordic@rccl.com eller till Customer Services, Postboks 114 Lilleaker. 0216 Oslo


Vi behandlar ditt ärende snarast möjligt.




Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

På grund av ett tekniskt fel i vårt bokningssystem kan det förekomma fel prisangivelser för singelbokningar. Vid eventuell bokning gäller det pris som anges på den bokningsbekräftelse du mottar på e-post efter genomförd bokning. Vi beklagar detta och arbetar på att åtgärda problemet. Kontakta vår kundservice för korrekta priser på telefon 0200 88 01 55 (måndag-fredag kl. 09.00-17.00)