Reklamation


Om du tycker att vi inte har infriat vår del av avtalet, eller om det finns brister i resan, välkomnar vi dina synpunkter. För att hjälpa dig på bästa sätt ber vi dig fylla i formuläret nedan och skicka det till oss på Royal Caribbean.
Reklamationen måste skickas till oss senast fyra veckor efter avslutad kryssning.


Bokningsnummer*
Fartyg*
Avresedatum*
Förnamn*
Efternamn*
Adress*
Postnummer*
Stad*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivning av förhållandet/reklamationen
Blev några ombord informerade om missförhållandet?

Om ja
Vad blev resultatet av informerandet?

Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

På grund av ett tekniskt fel i vårt bokningssystem kan det förekomma fel prisangivelser för singelbokningar. Vid eventuell bokning gäller det pris som anges på den bokningsbekräftelse du mottar på e-post efter genomförd bokning. Vi beklagar detta och arbetar på att åtgärda problemet. Kontakta vår kundservice för korrekta priser på telefon 0200 88 01 55 (måndag-fredag kl. 09.00-17.00)